martes, mayo 08, 2007

Estiraments


4 comentarios:

Silencio dijo...

Amic meu, simplement dir-te que cada vegada es més elevat el teu sentit d'expressió i més gran la teva riquesa artística.

Si us plau avisam amb temps del dia del teu "estreno" com artista, m'agradaria estar al teu costat.

T'estimo

aguila blanca dijo...

Estimat germa, gracies per valorar com valores la meva obra. Jo faig "hardware" coses que espoden tocar i medir(fotos,dibuixos..) en canvi tu ets mestre en "software"(ideas, pensaments i emocions) lo teu no es pot mesurar en xifres pero pot moure montanyes i es una tasca molt maca, necesaria i que diu molt de la teva persona. NO PARIS!!!
Un gran peto!!!

ESTHER dijo...

Estic totalment d´acord amb l´Edu...cada vegada es més gran la teva riquesa artística. Sempre ha estat present en tu, ets creatiu al cent per cent amb tots els àmbits de la vida. Això i la teva noble personalitat, fa que siguis tant i tant especial.
Petons

aguila blanca dijo...

Estimada Willy, hem caminat junts molt de temps, hem passat moltes tempestes i hem fet junts el pastelet mes maco del mon, el "Brownie". Em coneixes molt, mes que la resta de la gent i sempre tens paraules boniques que parlen de mí. Tu tambe ets especial, i necesites trobar el teu cami d'expresio i creixement. Crec que el tens molt aprop i ja has començat a donar les primeres passes. Llença les pors, agafa voluntat, creu fermament en el que fas i camina posant atencio al "present", el futur no existeix, mai arriba.
Mils i mils i mils...